piątek, 23 października 2015

Hallowenowa akcja Book Tour "Cukierek albo psikus"

W końcu wymyśliłam co chciałam stworzyć :) Ostatnio popularną zabawą w blogosferze jest Book Tour, Z okazji zbliżającego się Halloween wysyłam w świat moją książkę(niech trochę zwiedzi) "15 Blizn".Jest to zbiór 15 opowiadań mistrzów polskiej i zagranicznej sceny horroru. Więc pewnie każdy znajdzie w nim coś dla siebie :)  Akcję traktujemy jako zabawę dla tego mile widziane są wszelkiego rodzaju upominki.
Zasady akcji Book Tour "Cukierek albo psikus" :
1. Każdy bloger, do którego dotrze książka, wpisuje swoje imię/nick i adres bloga, a także dedykację na stronie tytułowej. 
2. W ciągu tygodnia od otrzymania książki należy ją zrecenzować/zdjęcia/filmik/opis na blogu dotyczący jednego opowiadania lub całej książki. Mile widziane kreatywne podejście do tematu.
3. W poście należy zawrzeć informację, że jest ona częścią akcji Book Tour i wstawić zdjęcie egzemplarza :)
4. I w końcu trzeba szybko przesłać książkę kolejnej osobie(w ciągu 7 dni) :) (Najlepiej listem poleconym, by nigdzie nie zaginęła, a lepiej dodatkowo priorytetem, by była szybciej na miejscu.)Do książki dorzucacie co uważacie za stosowne(słodycze,do książkowe umilacze ect lub robicie psikus następnej osobie(nie krzywdząc książki) Nie musicie ogłaszać, do kogo wysyłacie. Po dostaniu książki proszę o napisanie maila, że chcesz adres kolejnej osoby do wysyłki.


Proszę o zgłoszenie się pod postem w komentarzu w formie:
Zgłaszam się
Adres mail:
Adres bloga :
Zgłoszenia zbieram przez tydzień :)
 Po tym czasie pisze do was maile i zbieram adresy oraz tworzę listę i wysyłam paczkę do pierwszej osoby z listy.

PS: Będzie mi miło jeśli udostępnicie banerek :)

4 komentarze:

  1. Zgłaszam się :)
    Email : agajagna99@gmail.com
    Mój blog: blondie-in-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ;)
    lady1307@interia.pl
    http://magicwordcherry.blogspot.com/
    udostępniam na moim FB :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku :)
Będzie mi miło jeśli skomentujesz powyższy post.