piątek, 18 września 2015

Wymienię

Zapraszam na stronie "Wymienię "(patrz wyżej) umieściłam kilka tytułów i innych przedmiotów ,które chce wyprowadzić z domu :)
Listę postaram się z czasem uzupełniać ale nie będę o nich informować tak jak teraz ,bo będą to z pewnością mniejsze ilości.
Z chęcią oddam kilka przedmiotów za poszukiwane.(myślę ,że jeśli komuś spodoba się coś u mnie to jakoś się dogadamy).
Wszelkiego rodzaju informacje o wymianie znajdują się na podstronie.
Zapraszam do przeglądania moich rozmaitości :)

8 komentarzy:

  1. Ja na razie nie mam nic na wymianę, ale jak coś znajdę to dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie mam nic na wymianę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chomiki :) A ja chce coś pozmieniać w biblioteczce :)

      Usuń
  3. Szkoda, żeby książki kurzyły się na półce, skoro ktoś inny może z nich korzystać, więc w pełni popieram taką akcję, ale sama na razie spasuję :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są już półki tylko 3 i pół kartonu :) i oddam nawet za słodkie :)

      Usuń
  4. Łeeee, masz dużo książek, które bym chciała, ale nie mam kompletnie nic ciekawego na wymianę ;(
    A do tej pory wystawiałam na fintę rzeczy których chcę się pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co jest wypisane to nic. Dziwnym trafem porządki nachodzą mnie zawsze tuż przed północą. Pokaż co masz :)
      W moim mieście już coś oddałam za paczkę żelek i czekoladę :)

      Usuń

Witaj czytelniku :)
Będzie mi miło jeśli skomentujesz powyższy post.