niedziela, 8 listopada 2015

Posumowanie października

Hej, hej, hej
Nie przepadam za podsumowaniami jak widać ale muszę bo inaczej nie utrzymam porządku. Jakaś lista zawsze lepiej pozwala mi wykonać wszystkie zadania. Umieściłam w prawym górnym rogu listę tytułów, które planuję w tym miesiącu/najbliższym czasie zrecenzować czy bardziej umieścić o nim post.
W październiku zamieściłam 9 postów z w tym 4 to recenzje. Staram się trzymać tego minimum 1 książka tygodniowo.
Akcja "Cukierek albo psikus" nie do końca poszła tak jak marzyłam, bo wzięła udział jedna osoba.(Z powodu choroby jeszcze nie wysłałam nadrobię to w tym tygodniu )
Statystyki utrzymują się na tym samym poziomie co miesiąc temu. Miło mi, że ktoś tu wraca, a także pozdrawiam tych którzy obserwują :)

Poszukuję kogoś kto zna się i chciał by mi pomóc zmienić wygląd strony :) Ja się kompletnie nie znam co widać, mój prywatny grafik do zadań specjalnych wyjechał i nie chcę go zamęczać.Może ktoś pomoże mi zmienić chociaż nagłówek (tak wiem, że jest tragiczny).

Tak sobie myślę czy warto tu wstawiać tzw "stosik"? Obecnie nałożyłam sobie szlaban na kupowanie książek a czytam tylko to co jest na półce. Mogę obecnie pokazać kilka pozycji wygranych w różnych konkursach na stronach i portalach.(przecież wygrane nie zapycha półek :) )

Czekam na komentarze i rady :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku :)
Będzie mi miło jeśli skomentujesz powyższy post.